GYIK

Kategóriák

Vásárlással kapcsolatos gyakori kérdések

Hogyan tudom a terméket megrendelni?
  • Megrendelés / Vásárlás ONLINE:
    • A kiszemelt termék(ek) mellett nyomja meg a kosár gombot.
    • A weboldal felugró ablak formájábában ajánlhat Önnek terméket, esetleg szolgáltatást, amennyiben ezekre nem tart igényt, a sarokban található X segítségével tudja bezárni.
    • A rendelési folyamat folytatásához kattintson a "kosaram"-ra, melyet a jobb felső sarokban talál.
    • A képernyő a kosárra ugrik. Itt eldöntheti, hogy tovább nézelődik, vagy rögtön megrendeli ezt a terméket. A kért mennyiségen is módosíthat még itt, vagy akár törölheti a terméket a kosárból.
    • Amennyiben rendelkezik kuponkóddal, azt kizárólag itt tudja beváltani.
    • A következő lépéshez kattintson "tovább a rendeléshez".
    • Itt lehetősége nyílik belépni fiókjába, vagy regisztrálni egyet, de ha egyik se ezekközül akkor csak nyomjon a "gyorsvásárlás" gombra amit jobb oldalt talál.
  • Ezt követően már csak az alábbi lépéseket kell követnie:
    • Adatok megadása
    • Fizetési és szállítási módok kiválasztása
    • Megrendelés áttekintése
    • A már korábban megadott adatainak ellenőrzése.
    • Itt megjegyzést is fűzhet a megrendeléséhez.
    • Sikeres megrendelés
Melyik a rendelési azonosító?
  • Minden megrendelésről e-mail-ben automatikus visszaigazolást küldünk. Ebben az e-mail-ben szerepel a megrendelés száma, melynek a formátuma: 62542-xxxxxx.
  • Ez a szám segít beazonosítani a megrendelést, illetve ennek megadásával tud kollégáinknál a rendeléséről érdeklődni / módosítattni / töröltetni.
Miért nem kaptam visszaigazoló emailt / értesítést a megrendelésről?
  • Minden megrendelésről automatikus visszaigazolást küldünk. Amennyiben ezt nem találta a levelek között, kérjük nézze meg a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappában is. Amennyiben semelyik mappában nem találja, előfordulhat, hogy rossz e-mail címet adott meg. Ez esetben ügyfélszolgálatunknál tud segítséget kérni (info@aqua-farm.hu), hogy a számlázási név alapján visszakeressék megrendelését.
Mikorra várható a rendelésem?
  • Amennyiben a termék készleten található, a szállítás 1-3 munkanapot vesz igénybe.
  • Amennyiben a termék külső készleten található, plusz beszerzési idővel kell számolnia.
  • Érdeklődni a honlapunkon található e-mail-ben az info@aqua-farm.hu-n lehet, a rendelésszám (amit a visszaigazoló e-mail-ben kapott) megadásával, és munkatársaink készséggel segítenek Önnek.
  • A feladást követően a szállítás pontos idejéről a futárszolgálat tud Önnek felvilágosítást adni.
Tudok-e módosítani a szállítási címen?
  • Kérjük, mihamarabb küldje el a megrendelésszámmal mellékelve a helyes címet e-mail-ben az info@aqua-farm.hu-ra, és kollégáink javítják a címet.
Tudok-e módosítani a rendelésen? (más terméket helyette, még hozzátenni terméket)
  • Kérjük, küldje el nekünk a megrendelésszámmal mellékelve a választott termék cikkszámát e-mail-ben az info@aqua-farm.hu-ra, kollégáink intézkednek az ügyben.
Tudok-e törölni terméket a rendelésből?
  • Kérjük, küldje el nekünk a megrendelésszámmal mellékelve a megrendelésről törölni kívánt termék cikkszámát e-mail-ben az info@aqua-farm.hu-ra, kollégáink intézkednek az ügyben.
Hogyan tudom törölni a rendelésem?
  • Kérjük, küldje el e-mail-ben az info@aqua-farm.hu-ra a megrendelésszámát (amit a visszaigazoló e-mail-ben kapott) az ok megjelölésével, és munkatársaink törlik a kívánt rendelést.
  • Amennyiben bankkártyával előre fizetett, kérjük igényét mindenképpen e-mailben jelezze bankszámlaszámának feltüntetésével!
Hogy tudok terméket visszaküldeni?
  • Amennyiben a termék nem megfelelő (nem tetszik / nem jó a méret stb.)
    • Igényét küldje el az info@aqua-farm.hu-ra, az ok megjelölésével és amennyiben a futárküldés opciót választotta, kollégánk e-mailben keresni fogja a szállítási cím megerősítésével/egyeztetésével kapcsolatban. A futárt csak a visszajelzést követően áll módunkban kiküldeni!
    • Fontos, megjegyezni, hogy egyéni kérésére gyártott rendelés esetén, az árut nem vesszük vissza.
    • Ha túlméretes vagy túlsúlyos csomagot rendelt, a visszaszállítás költségét nem áll módunkban állni. 
    • Miután visszaérkezett a csomag, kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot, amennyiben az még szükséges, egyeztetni tudnak a részletekről.
  • Amennyiben a termék kiküldésénél mi hibáztunk
    • Kérjük küldjön képet magáról a hibáról és egy részletes probléma leírást ( a rendelési azonosítóval megadva) az info@aqua-farm.hu -ra, és munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot.
      Ez esetben a termékért mi fogunk futárt küldeni.
  • Amennyiben hibás vagy törött terméket kapott
    • Kérjük, küldjön képet a hibás termékről az info@aqua-farm.hu-ra, munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot.
Hogyan tudom a terméket kicserélni? Hogyan/hol tudom a cserét intézni?
  • Kérjük írjon emailt az info@sun-life.hu címünkre benne feltüntetve nevét, telefonszámát és rendelésszámát.
Hogyan tudok elállni a vásárlástól?
  • Amennyiben a vásárlástól kíván elállni, kérjük küldje el e-mailben az info@aqua-farm.hu-ra a bankszámlaszámát az ok megjelölésével, megrendelésszámával mellékelve (amit a visszaigazoló e-mailben kapott), és munkatársaink intézkednek az ügyben.
    Maximum 14 nap áll rendelkezésünkre a megadott összeget visszautalni.
    Az utalásról e-mailben fogják értesíteni.
Nem kaptam számlát
  • A számlát elektronikusan küldjük ki a megrendeléskor megadott email címre. Kérjük nézze meg a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappába is. Amennyiben nem találta, kérjük jelezze kollégáinknak az info@aqua-farm.hu email címen.

Szállítással kapcsolatos gyakori kérdések

Hol tart a csomagom / rendelésem?
  • Kérjük, küldje el e-mailben az info@aqua-farm.hu-ra a megrendelésszámát (amit a visszaigazoló email-ben kapott) és munkatársaink azonnal visszajeleznek a rendelés állapotáról Önnek.
  • Amennyiben a rendelése már a futárszolgálatnál van, kollégáinktól e-mailben (info@aqua-farm.hu) a megrendelésszám megadásával el tudja kérni a rendelés csomagszámát. Ezt a csomagszámot kell beírni a GLS vagy MPL weboldalon a csomagkeresőbe, vagy ennek megadásával telefonon / e-mailben tud érdeklődni a futárszolgálatnál.
Hogyan tudom elérni a futárt?
  • A csomag szállításáról, annak pontos idejéről a futár telefonon értesíti Önt.
  • További információért telefonon vagy e-mailben tudja elérni a futárszolgálatot.

Általános kérdések

Garanciák
  • A jogszabályban előírt általános jótállást (garanciát) vállaljuk.
    Mi az a cikkszám, hol találom?
    • A cikkszám, olyan egyedi azonosító, amely egyedileg azonosít minden egyes anyagot, árut vagy készterméket. A cikkszám rövidebb, mint a termék teljesen pontos megnevezése, így megkönnyíti az elektronikus adatfeldolgozást.
    • Ez a cikkszám a weboldalon a termékek alatt található.
      A megrendeléseknél / a kiállított számlán a termék neve mellett található.
    • Ezt a cikkszámot kell minden esetben megadni kollégáinknak, ha rendelést szeretne módosítani, vagy termék elérhetőségéről, állapotáról szeretne érdeklődni.
    Árukereső.hu
    argep.hu